Velkommen
Bruttolønsordninger 2025
___________________________________________________________________
Kære ansat i Region Midt
Velkommen til bestillingssystemet FlexValg, hvor medarbejdere i Region Midtjylland, som opfylder de formelle betingelser for at indgå i bruttolønsordninger, kan få information om ordningerne og vælge goder.
Tilbuddet gives til månedslønnede fastansatte og midlertidigt ansatte, der er ansat i Region Midtjylland i hele 2025.
Bruttolønsordninger – også kaldet bruttolønsfinansierede personalegoder eller fleksible lønpakker – er formelt en aftale, du indgår med din arbejdsgiver om, at du – til gengæld for de goder du vælger – accepterer at gå ned i løn svarende til den samlede pris på de goder, du vælger.
Medarbejderne i Region Midtjylland har mulighed for at lade følgende goder indgå i en bruttolønsordning:
Hvad kan jeg vælge?
- Du kan vælge følgende goder:
- Avis (både landsdækkende og lokale)
- Bredbånd/fiberbredbånd (TDC, Norlys, Aura, Fastspeed, Hiper og Fibia)
- Parkeringskort til:
- Regionshospitalet Randers
- Regionshospitalet Horsens
- Regionshospitalet Silkeborg
- Aarhus Universitetshospital
- Universitetsbyen/Peter Sabroes Gade
Du kan vælge bruttolønsordninger fra du har modtaget mailen (i løbet af uge 36 eller 37) til og med søndag den 13. oktober. Bruttolønsordningerne indgås med virkning fra den 1. januar 2025. Ordningerne er bindende i ét år med udløb 31. december 2025.
Husk at genvælge nuværende bruttolønsordning.
Alle nuværende bruttolønsordninger udløber den 31. december 2024.
Du gør følgende for at komme i gang:
- Login (brugernavn og password er sendt til dig på din Regionsmail)
- Klik på "Sådan gør du" i topmenuen og læs siden.
- Læg goderne i indkøbskurven, hvis du ønsker nogle af dem.
- Husk at klikke på ”Godkend dine valg” til sidst, hvis du ønsker de valgte personalegoder!
- Du kan godt gå ind og ud af bestillingssystemet FlexValg (logge ind og ud) og først til sidst klikke på "Godkend dine valg". Når du har godkendt dine valg er de bindende, og du kan først ændre dine valg til næste valgrunde i efteråret 2024.
Inden du vælger goder, er det meget vigtigt, at du læser alle informationer under fanebladet ”Sådan gør du” og ”VIGTIG information”, som du finder i menulinjen, når du har logget ind.
Har du glemt dit brugernavn og password, kan du klikke på linket "Glemt password" eller ring til Atea Hotline på 70 21 01 86 fra mandag – fredag fra kl. 8 til 20, lørdag og søndag fra kl. 10 - 18.